ראשי » טיפים » תאורה לבית – הדלת שלכם לבית נעים ומזמין

תאורה לבית – הדלת שלכם לבית נעים ומזמין

הכניסה לבית המגורים היא הרגע שבו אתם יוצרים רושם ראשוני מול אורחים ובני משפחה שבאים לבקר. בתהליך עיצוב חלל הפנים, ההסתכלות על תאורה לכניסה לבית היא שאלה שיכולה להשפיע על החוויה. כמובן גם על הרושם הראשוני שאתם רוצים לכתוב. תאורה לבית היא גם חשיבה על פרקטיקה אבל גם חשיבה על בטיחות בעבודה עם מערכות חשמל. ועל כן יש המון אלמנטים שאתם יכולים וצריכים לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים תאורה לבית.

בעיצוב חלל הפנים, בעלי בתים משקיעים את תשומת הלב שלהם ביצירת מערכות תאורה. כמובן שזה תוך תשומת לב יתרה דווקא בחללים הגדולים. אומנם תאורה בחלל המטבח היא חשובה מבחינה פונקציונלית. ותאורה בסלון היא תאורת אווירה חיונית. אבל דווקא בכניסה לבית תפסיק היכולת להתקין תאורה לבית בצורה מדויקת, מייצרת כניסה מרשימה לחלל הפנים בבית.

שילוב דלתות ותאורה לבית – ליצירת העיצוב הייחודי לכם

בחלל הכניסה בבית בדרך כלל יש מעט מאוד אלמנטים מבחינת עיצוב פנים. לצערנו לרוב, אין המון מקום בכניסה לבית. כך שלכל פריט ריהוט שאתם מחליטים להכניס צריכה להיות חשיבות פונקציונאלית. בהתאם לעיצוב ולמבנה של הבית שלכם, ניתן לעשות שילוב בין תאורה לבית לבין דלתות פנים וכניסה מעוצבות. למשל, כשחל הבית שלכם קטן ולא מואר פסי אפשר לעשות שימוש בדלתות עם זכוכית שקופה ומתאורה בוהקת כדי להגדיל את המראה של חלל הפנים. זו היא אשליה אופטית אבל היא בהחלט מייצרת את אפקט המרחב שאתם רוצים לשמר ולייצר. לחילופין, בבתים שבהם אתם רוצים לייצר כניסה מרשימה ניתן לעשות שימוש בדלת מעץ או אלומיניום. האפקט כאן הוא הרבה יותר מרשים כאשר מדובר על חללים גדולים יחסית.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

אלמנטים עיצוביים מיוחדים – יוצרים תאורה בלתי נשכחת

מערכות תאורה גופי תאורה הם כמובן גופים חשמליים שצריכים לבצע עבודה פרקטית בתוך חלל הפנים. אבל גם מערכות שמאפיינות בעיצובים מיוחדים ובחשיבה יוצאת מן הכלל, משפיעות על חוויית המגורים בחלל הפנים שלכם. שילובי טקסטורות וחומרים שונים כמו בדים או מתכות. שימוש במנורות בגדלים שונים. ושימוש בכמויות משתנות של נורות. כל אלו מרכיבים את מערכת התאורה בכניסה לבית שלכם ולכל אלמנט יש השפעה על האופן שבו העין תוכל להנות מהעיצוב.

אז איך בוחרים תאורה לבית?

ברור לכם שאתם רוצים לעשות שימוש במערכת תאורה לבית בצורה מחושבת. תוך הסתכלות על צרכים עיצוביים אבל גם טכניים. ולכן, צריך קודם כל להבין אילו תשתיות חשמל עומדות לרשותכם בבית. מה הוא המתח החשמלי הממוצע. היכן נמצאים חיבורי החשמל בכל אחד מהחדרים. והאם יש צורך לבצע עבודות מקדימות להתקנת מערכות התאורה. במקביל, מומלץ לעבוד עם חברת יבוא או ייצור של גופי תאורה בעלת ניסיון רב שנים, אשר מצליחה לייצר בשבילכם את הפתרונות הנכונים. בעיקר בגלל לצרכי עיצוב, לעיתים רבות הבחירה מקטלוג יכולה להיות החלטה נכונה. כך ניתן להתאים בדיוק את העיצובים שלכם ולהנות מהתוצאה.

איזון בין עלות לבין חוויה

השאלה האחרונה והכי חשובה שנשארה כדי לקחת את ההחלטה בנוגע לרכישת תאורת כניסה לבית, היא שאלה את התקציב. לכל פרוייקט יש את מגבלת התקציב שלו, ואתם צריכים לדעת לחלק את המשאבים שלכם בצורה הוגנת בין כל המשימות והדרישות הטכניות כדי לייצר עיצוב פנים שנראה כאילו יצא מקטלוג. הייתרון הגדול שלכם בתור לקוחות הוא היכולת לבצע השוואת מחירים בין ספקים שונים. אתם יכולים לבחור את השירות הנכון ביותר לכם מבחינת עיצוב מוצר, איכות מוצר ותהליך ההתקנה. יחד עם זאת, כדאי קודם כל להבין מה הן הדרישות המרכזיות והכי חשובות שלכם, לפני שאתם יוצאים לתהליך החיפוש. ועל בסיס הדרישות האלה, לקבוע את המדיניות שלכם ואת האופן שבו תבחרו תאורה לבית.