ראשי » אבטחה » דלתות חכמות – חללי עבודה משותפים עם אבטחה גבוהה

דלתות חכמות – חללי עבודה משותפים עם אבטחה גבוהה

עולם התעסוקה שלאחר ימי הקורונה, עובר שינוי מקצה לקצה. כאשר במרכז תשומת הלב נמצאים חללי העבודה המשותפים. עם ההבנה שמדובר על מרחב העבודה של העתיד, יש צורך להתאים את סביבת העבודה. בין ההתאמות יש גם להתאים לדרישות האבטחה של החברות השונות. ועל כן, הצורך להתקין מערכות דלתות חכמות בתוך חללי עבודה בתל אביב רק מתעצם. במאמר הקרוב נציג לפניכם את הפיתוח הכי חשוב של טכנולוגיית הבית החכם, ונעזור לכם להבין את חשיבותו.

מה הם היתרונות של עבודה עם דלתות חכמות לעיצוב חללי עבודה בתל אביב?

דלתות חכמות הן מערכות נעילה מתוחכמות מאוד שיוצרות נעילה ברמת אבטחה גבוהה. לרוב המערכות הללו יש אמצעים טכנולוגיים כאלו ואחרים שיוצרים כניסה מבוקרת. העובדים הרבים, שלעיתים רבות מתחלפים בתדירות גבוהה. המבקרים והאורחים של החברות בחלל המשותף. ובעצם כל מי שצריך להיכנס לחלל הפנים. כולם יקבלו גישה בתנאים מחמירים ורק לאחר שאתם מצליחים לזהות מי האדם בדלת. מכאן ואילך, ניתן לקבוע גבולות לכל מורשה כניסה ולשלוט על מרחב העבודה של האנשים בלא התערבות פיזית.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

סביבה משותפת – דורשת תנאי אבטחה גבוהים יותר

חללי עבודה בתל אביב מכילים על פי רוב תמהיל מגוון מאוד של ארגונים שעובדים זה לצד זה. אף על פי שכתוב לשמור על סביבת עבודה אווירה חיובית ועם שיתופי פעולה בין החברות השונות, זו היא עדיין סביבה תחרותית מאוד. בוודאי ובוודאי אם ישנן חברות סטארט-אפ שעובדות על פיתוחים טכנולוגיים דומים והן מבקשות לשמור על הפרטיות שלהם. מה שאומר שצריך ליצור בידול בין האזורים השונים של המשרד, עם דלתות בנעילה ביומטרית. המוטיבציה של החברות שמייצרות טכנולוגיית בית חכם היא כל הזמן לשדרג ולשפר. מה שגורם למגוון האפשרויות הטכנולוגיות שעומדות לרשות מנהלי חללי הפנים להשתפר. ולכן, ממש לא מפתיע לגלות שמדי שנה בשנה אנחנו רואים פיתוחים חדשים ואיכותיים יותר. אשר משפרים את רמות האבטחה לאין שיעור.

דלתות חכמות הופכות את חיי היום יום במשרד לנוחים ונגישים יותר

אם יורדים לפרטים הקטנים ומסתכלים על שגרת היומיום בתוך חללי עבודה בתל אביב, התמונה נראית מדהים. הבשורה שמביאות איתן דלתות חכמות לשגרת החיים במרחב המשרדי מאפשרת נגישות בתנאים הכי טובים שיש. ולא, אנחנו לא מדברים רק על העובדים של המשרד. אם למשל אתם בוחרים להזמין אורחים או שליחים, ויש לכם מערכת נעילה המבוססת על אפליקציה, מצבכם מצוין. ניתן להגדיר מבעוד מועד הרשאות גישה. או לאפשר לשליחים הקבועים הרשאה בתביעת אצבע. כך ששגרת היום יום במשרד תימשך כסדרה, גם אם אנשי המקצוע והאורחים צריכים לצאת ולבוא בשעות העבודה.

חיים בסביבה טכנולוגית – מעודדים חשיבה יצירתית

כאשר אתם מנהלים של חברת סטארט אפ, האווירה שאתם יוצרים בתוך הארגון, היא המפתח להצלחת הליך הפיתוח כולו. וכאשר אתם משקיעים ביצירת סביבה טכנולוגית מתקדמת, אשר מבוססת על מערכות הבית החכם. תוך שימוש במערכת דלתות חכמות ביומטריות, אפליקציות נעילה ושליטה ועוד כלים נוספים. אתם מעודדים את העובדים שלכם לחשוב בצורה יצירתית. וכך, לנצל את כל המשאבים שעומדים לרשותה על מנת לקחת את הרעיון הראשוני ולהפוך אותו להצלחה מסחררת.