ראשי » אבטחה » דלתות ביטחון או דלתות חסינות – למה צריך אותן?

דלתות ביטחון או דלתות חסינות – למה צריך אותן?

המהות של הדלת הינה להגן עלינו בבית. היא הבסיס החשוב ביותר בכל מה שנוגע לביטחון שלנו מפני פורצים, נזקים של הטבע, שריפות, פשיעה, ועוד. לכן, חשוב שתבחרו דלתות ביטחון איכותיות, עמידות וחזקות.

דלתות ביטחון מורידות חששות

חשוב שהדלת תהיה מותאמת בעיצובה אל עיצוב הפנים של הבית שלכם. בשל הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן לרכוש דלתות ביטחון מעוצבות. כך שהסירו את החששות מליבכם. אתם תחליטו באיזה סגנון הדלת תהיה מעוצבת. לפי הטעם האישי שלכם, שיענה על הדרישות והרצונות שלכם. דלת ביטחון עשויה מפלדה, משום שזהו חומר חזק, חומר קשה ועמיד שמורכב מפחמן וברזל. ישנם מקרים שגם ממגנזיום וניקל. כתוצאה מאותם מרכיבים, הדלת הופכת לכבדה ועמידה והחשוב מכל – היא עמידה מפני אש וחום, ועוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

היתרון של דלת בטחון - עמידות וחוזק

דלתות ביטחון בעלות יתרונות רבים, לדוגמא: דלת ביטחון דומה במשקלה לדלת מעץ. היא מגנה בצורה טוטאלית ממזג אוויר (סופות, רוחות, גשמים, בעלי חיים, ועוד). היא לא נפגעת מכל דבר, לא נופלת מרוח פרצים חזקה או סופות, היא בנויה בצורה עמידה לחלוטין. בעלת צילינדרים רבים מה שמונע מגנבים לפרוץ. נעילה חד משמעית בעזרת בריחים איכותיים מפלדה, ועוד. אין ספק שדלת ביטחון הינה הדבר הנכון עבור הבית שלנו מכל סיבות שהן. אם ברצונכם להגן על הנישה האישית שלכם, מבלי חשש שהוא שיגרם נזק או פריצה – עליכם לבחור בדלת ביטחון מפלדה. אתם לא תצטערו על כך.

חשיבות המקוריות של דלת ביטחון

חשוב שתדעו שהדלת שרכשתם איננה מזויפת או חיקוי, לכן שימו לב שישנו סימן של מחוגה וכוכביות ליד הדלת, הסימן הזה מוכיח שהדלת אושרה ונבדקה במכון הישראלי. כלומר, הדלת עומדת בהתקנים והיא בעלת בידוד ואקוסטיקה מעולה ובעלת בריחים וצריכים עמידים – זהו סימן המחוגה. אם יש לכם שלוש או שתי כוכביות, סימן שהפריצה יכולה להתבצע תוך שלוש דקות, אם יש חמש או ארבע כוכביות סימן שתהליך הפריצה ייקח חמש דקות. אם יש רק כוכבית אחת, זה אומר שהדלת לא עברה בדיקה יסודית במכון ההתקנים, ולא עברה שום מבחן שהוא. חשוב שתשימו לב לפרטים הקטנים, כי יכולת להיות שרכשתם דלת שלא רציתם.